Matematika je specifičan predmet u kojem je potrebno primijeniti teorijska matematička znanja na rješavanje matematičkih zadataka. Kako vrijeme odmiče, tako rješavanje zadataka zahtijeva sve veći broj vezanih misaonih radnji kako bi dijete ispravno rješavalo zadatke. Za navedeno je potrebna redovita vježba.
Prije donošenja odluke o traženju pomoći u obliku poduka preporučuje se provjera kako učenik uči matematiku, to jest da li redovito vježba zadatke iz gradiva koje su obradili u školi. Pri tome je potrebno obratiti pozornost da li učenik zna i objasniti postupak rješavanja zadataka. Ako učenik neredovito uči matematiku, preporučuje se najprije pomoći učeniku da uspostavi redovitost u radu (na primjer kratko 10-minutno ponavljanje gradiva predmeta koje je učenik imao u školi toga dana odmah nakon povratka iz škole, i slično). Roditeljima preporučujem češće razgovore s djecom o nastavnom gradivu kako bi bolje pratili kako djeca uče školsko gradivo.
Tek kada se ustanovi da unatoč redovitom radu iz matematike, učenik ne može riješiti zadane zadatke iz obrađenog gradiva i/ili ne zna objasniti postupak rješavanja, tada je vrijeme za traženje pomoći u obliku poduka. Važno je naglasiti da nije dobro odgađati početak poduka do pred sam pismeni ispit, poduke su puno učinkovitije kada se uzmu za vrijeme obrade gradiva u školi, kako bi učenik mogao bolje pratiti gradivo u školi i kako bi se učeniku osiguralo dovoljno vremena za savladavanje gradiva.
Potrebno je naglastiti kako poduke ne mogu biti zamjena za redovito učenje matematike.